تست دیزنی شماره 01

آزمون آنلاین دیزنی 01

اگه فکر میکنی شخصیتهای دیزنی رو بخوبی میشناسی و میتونی به سوالهای تستی جواب بدی، اطلاعات خودت رو محک بزن. آزمون آنلاین دیزنی 01 تعداد 10 سوال داره که هر سوال 2 امتیاز داره. به نظرت چند امتیاز بدست میاری؟


 

 

به آزمون آنلاین دیزنی 01 خوش‌آمدید

نام و نام خانوادگی
شماره همراه
1. 
این ماهی آبی کوچولو کیست؟

دوری-شخصیت نمو
شما واقعاً باید بدانید که این ماهی آبی کیست.  او به یک دلقک ماهی به نام مارلون کمک می کند تا پسرش نمو را پیدا کند. آنها از اقیانوس عبور می کنند و برای بازگشت امن او تلاش زیادی می کنند.

2. 
اسم این توله شیر چیست؟

شیرشاه دیزنی
این احتمالاً مشهورترین توله شیری است که تا به حال با آن آشنا شده ایم. او می تواند آواز بخواند. او از خانه فرار کرد زیرا متقاعد شده بود که پدرش را در یک ازدحام جمعیت کشته است (اگرچه واقعاً درست نبود). وقتی بزرگ شد متوجه می‌شود که این قدرت را دارد که جایگاه خود را به عنوان پادشاه پس بگیرد.

3. 
نام پری دریایی چه بود؟

پری دریایی کوچولو دیزنی
او در واقع یک پری دریایی است و عاشق ماجراجویی است و آرزو می کند که می توانست یک انسان باشد و شن های دریا را بین انگشتانش حس کند. او دنیایی از ناشناخته های کامل را کشف می کند و همچنین عاشق می شود. او با ماهی کوچکی به نام فلوندر دوست است. پدرش پادشاه دریاست و از اینکه او دلش می خواهد در دنیای انسان ها باشد متنفر است.

4. 
اسم این میمون چیست؟

ابو _علاءالدین و چراغ جادو
همانطور که می دانید علاءالدین عاشق پرنسس یاسمین شد. او یک ببر حیوان خانگی دارد. با وجود اینکه علاءالدین یک جوان خیابانی است، اما تمام تلاشش را می کند تا قلب پرنسس یاسمین را به دست آورد. آنها با هم ماجراهای هیجان انگیزی دارند و این میمون نیز نقش به سزایی دارد!

5. 
این خرس بزرگ کیست؟

کتاب جنگل_بالواین خرس عاشق عسل است. او با یک پسر جوان دوست می شود و با هم به ماجراجویی های زیادی می پردازند.

6. 
این پسر سبز و سفید کیست؟

داستان شهر اسباب بازی
ممکن است عبارت "تا بی نهایت و فراتر از آن!" را به خاطر بیاورید. اینها چند جمله معروفی بود که مرد داخل تصویر گفته بود. او یک اسباب‌بازی جدید بود که باید زندگی را با اسباب‌بازی‌های دیگری که ماهیت قدیمی‌تری داشتند، تطبیق می‌داد. یکی از دوستانی که پیدا کرد یک گاوچران به نام وودی بود. آنها با هم سرگرمی زیادی داشتند اما لحظات ترسناکی هم داشتند. خوشبختانه همه آنها زنده ماندند! همچنین یک سرباز اسباب بازی کوچک و چند نفر دیگر نیز وجود داشتند!

7. 
این دلقک ماهی جوان کیست؟

نمو_دیزنی
او مادرش را قبل از خروج از تخم به همراه همه خواهر و برادرش از دست داد و بنابراین پدرش همیشه کمی بیش از حد ازش محافظت می کرد.

8. 
نام این شخصیت چیست؟

پومبا- شیر شاه
 او و دوستش به سیمبا یاد می دهند که شاد باشد و از طعم لذیذ حشرات نیز لذت ببرد. او و دوستش سیمبا را تشویق می کنند که به عقب برگردد و جایگاه خود را به عنوان پادشاه واقعی جنگل غرور به دست آورد.

9. 
اسم دلبر چه بود؟

دیو و دلبر (زشت و زیبا) دیزنی
بانوی این تصویر دختر یک مخترع است. او به دنبال ماجراجویی و البته عشق است. پس از اینکه پدرش توسط یک جانور وحشتناک دستگیر و زندانی شد، او خودش را قربانی کرد تا او را نجات دهد. به زودی، او عاشق آن جانور می شود و تمام دنیای آنها تغییر می کند. فنجان های سخنگو، ساعت، قوری چای و جا شمعی نیز وجود دارد.  او کیست؟

10. 
اسم این ماشین قرمز چیست؟

لایتینگ مک کوئین ماشین دیزنی
این سریع ترین ماشین در تمام فیلم های دیزنی است. او  معتقد است که می‌تواند هر کسی را که بخواهد او را در مسابقه به چالش بکشد، شکست دهد. ما می دانیم که این نادرست است، زیرا او در چند مسابقه ساده شکست می خورد. او به طور تصادفی به یک شهر منزوی می رسد. به او دستور داده می شود قبل از اینکه بتواند شهر را ترک کند، شهر را درست کند. او همچنین عاشق یک ماشین دیگر می شود ...

 

 

 

سبد خرید
error:
Scroll to Top