انیمیشن فرار مرغی ۲ طلوع ناگت

خلاصه داستان:

جینجر پس از فرار از مزرعه تویدی، پناهگاه جزیره ای آرام برای کل گله پیدا کرده است. اما در سرزمین اصلی، تمام جوجه‌ها با تهدید جدیدی روبرو می‌شوند و جینجر و تیمش تصمیم می‌گیرند وارد آن شوند. انیکیشن فرار مرغی 2 طلوع ناگت را با کیفیتهای مختلف میتوانید تماشا کنید.

کارگردان
سام فال
نویسندگان
کری کرک پاتریک_جان اوفارل _ریچل تونارد
ستاره ها
تاندیو نیوتن_زاکاری لوی_بلا رمزی

انیمیشن فرار مرغی ۲ طلوع ناگت
انیمیشن فرار مرغی 2

آپرا

(دانلود قانونی با کیفیتهای مختلف)

انیمیشن فرار مرغی ۲ طلوع ناگت
انیمیشن فرار مرغی 2

زیرنویس

(دانلود قانونی با کیفیتهای مختلف)

داستان فرار مرغی 2 طلوع ناگت

از زمانی که جوجه ها از مزرعه آقا و خانم تویدی گریختند، در پناهگاهی ایده آل در جزیره ای در یک دریاچه ساکن شدند، جایی که می توانند با خوشحالی و در امان از دست انسان ها زندگی کنند. جینجر و راکی با یک بچه جوجه کشی به نام مولی تشکیل خانواده می دهند. 

مولی به یک پسر 11 ساله ماجراجو تبدیل می شود که جینجر و راکی سعی می کنند از او در برابر دنیای بیرون محافظت کنند.

کنجکاوی مالی او را به سمت سرزمین اصلی می کشاند، جایی که او را از زیر گرفتن جوجه نوجوانی به نام فریزل نجات می دهد. دو دوست روی یک کامیون پر از جوجه که به مزارع Fun-Land برده می‌شود، نشسته‌اند، که برای آنها جذاب به نظر می‌رسد. جینجر و راکی با جوجه های بابز، بانتی، مک و فاولر یک گروه جستجو تشکیل می دهند. آنها ادامه می دهند و متوجه می شوند که “مزرعه” یک کارخانه فرآوری مرغ بسیار پیشرفته است که دارای سیستم های امنیتی است.

در داخل، مولی و فریزل یک منطقه تفریحی وسیع پیدا می‌کنند، جایی که جوجه‌های دیگر – که همگی قلاده‌های الکترونیکی شماره‌دار دارند – به سواری می‌روند، بازی می‌کنند و غیره. اطلاعاتی که باید به آنها نفوذ کنند نیک و فچر به آنها ملحق می شوند که از دیگران جدا می شوند، اما با راکی ملاقات می کنند.

مولی و فریزل متوجه می شوند که قلاده ها در صورت فعال شدن، سایر جوجه ها را به احمق های بی خیال تبدیل می کنند. دکتر فرای، دانشمند مرکز، فریزل را می گیرد. مولی می رود و قول می دهد که بخاطر او برگردد.

جینجر دوباره با مولی متحد می شود و با وحشت متوجه می شود که دشمن او خانم تویدی در کنار دکتر فرای، این عمل را انجام می دهد. خانم تویدی جینجر را اسیر می کند اما راکی مداخله می کند و مولی او را آزاد می کند. مرغ‌ها، خروس‌ها و موش‌ها دوباره در یک سیلو ذرت جمع می‌شوند و با تبدیل آن به ذرت از آن فرار می‌کنند. مولی برای سرنوشت فریزل سوگواری می کند و باعث می شود جینجر و دیگران به عقب برگردند و به جوجه های دیگر نیز کمک کنند.

خانم تویدی به دکتر فرای دستور می‌دهد تا تولید ناگت‌های مرغ را شروع کند و مبارزه برای کنترل از راه دور که جوجه‌ها را شستشوی مغزی می‌دهد، بین خانم تویدی و تیم راکی، جینجر و مولی آغاز می‌کند، در حالی که بقیه جوخه نجات سعی می‌کنند جلوی آن را بگیرند. جوجه ها بی خیال داخل پردازنده می روند. سه جوجه مرغ در این مبارزه پیروز می شوند و خانم تویدی را به داخل دستگاه می فرستند تا مانند یک قطعه مرغ نان بخورد، در حالی که کل جمعیت جوجه ها و موش ها در یک کامیون فرار می کنند. خانم تویدی سعی می‌کند جلوی آنها را بگیرد، اما فاولر او را به خندق محوطه می‌کوبد، جایی که توسط نیروهای امنیتی مرکز متوقف می‌شود، زیرا سایت از خرابکاری جوجه‌ها منفجر می‌شود.

جوجه ها به جزیره باز می گردند و زندگی آنها به حالت عادی باز می گردد، حالا مولی و فریزل در حال انجام شناسایی هوایی برای مزارع مرغ در سرزمین اصلی هستند و خدمه مرغ کسانی را که پیدا می کنند آزاد می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
error:
Scroll to Top