انیمیشن آرزو (wish) دوبله فارسی

انیمیشن آرزو _ آشا

خلاصه داستان:

(فیلمی از سازندگان انیمیشن فروزن)

دختر جوانی به نام آشا آرزوی ستاره ای می کند و زمانی که ستاره ای دردسرساز از آسمان پایین می آید تا به او بپیوندد، پاسخی مستقیم تر از آنچه آرزو کرده بود می گیرد .

کارگردانان

کریس باک_فاون ویراسانتورن

نویسندگان

جنیفر لی_آلیسون مور_کریس باک

ستاره ها

آریانا دبوس_کریس پاین_آلن تودیک

انیمیشن آرزو (wish animation)
انیمیشن آرزو (wish)

آپرا

(دانلود قانونی با کیفیتهای مختلف)

عکسهایی از انیمیشن آرزو (wish)

انیمیشن آرزو (wish)
آشا در انیمیشن آرزو
wish movie
کارتون ارزو

قسمتی از داستان:

پادشاه ماگنیفیکو (Magnifico) و همسرش ملکه امایا (Amaya) پادشاهی Rosas را در جزیره ای در دریای مدیترانه تأسیس می کنند. ماگنیفیکو پس از مطالعه جادوگری می تواند بزرگترین خواسته های رعایای خود را برآورده کند. هر یک از آنها از خاطره آرزوهای خود چشم پوشی می کنند تا توسط پادشاه مهر و موم و محافظت شود تا زمانی که او بتواند آنها را برآورده کند. یک بار در ماه، به عنوان یک رویداد تشریفاتی، Magnifico یک آرزو را برای برآورده شدن انتخاب می کند.

 

آشا 17 ساله در روز صدمین سالگرد تولد پدربزرگش سابینو برای کار شاگرد مگنیفیکو آماده مصاحبه می شود، به این امید که مگنیفیکو به آرزوی سابینو برای الهام بخشیدن به مردم عمل کند. مصاحبه به خوبی پیش می‌رود تا اینکه آشا درخواست می‌کند که خواسته سابینو برآورده شود، که ماگنیفیکو آن را رد می‌کند و گریزان بودن این آرزو را تهدیدی بالقوه برای قدرت خود می‌داند. آشا متوجه می شود که ماگنیفیکو هرگز قصد ندارد آرزوهای برآورده نشده را به صاحبان آنها برگرداند و هنگامی که روش های او را زیر سوال می برد، ماگنیفیکو از پذیرش شاگردی او یا برآوردن خواسته های اعضای خانواده اش امتناع می ورزد.

 

آشا تلاش می کند اما نمی تواند سابینو و مادرش ساکینا را متقاعد کند که مگنیفیکو آنها را فریب می دهد. پریشان، آرزوی خودش را روی یک ستاره می کند. در کمال تعجب، ستاره از آسمان به شکل یک توپ نورانی انسانی فرود آمد که آشا آن را ستاره نامید. جادوی ستاره به حیوانات جنگل، از جمله بز خانگی آشا، والنتینو، توانایی صحبت می‌دهد و آشا را وادار می‌کند تا از ستاره برای بازیابی خواسته‌های خانواده‌اش کمک بگیرد. حضور ستاره توسط همه افراد در پادشاهی احساس می شود و مگنیفیکو از آن احساس خطر می کند. علی‌رغم درخواست‌های آمایا، او برای حفظ موقعیت قدرت خود به جادوی سیاه ممنوعه روی می‌آورد، زیرا رعایا شروع به شک و تردید در نحوه حکمرانی او می‌کنند.

 

آشا آرزوی سابینو را پس می‌گیرد و او از اینکه می‌تواند آن را به خاطر بسپارد بسیار خوشحال است، اما مگنیفیکو برای دستگیری آنها می‌آید، زیرا مطلع شده است که آشا مسئول احضار ستاره است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
error:
Scroll to Top