آموزش نقاشی السا آسان

آموزش نقاشی السا آسان و بصورت ویدیویی. امروز یاد می گیریم که چگونه السا را مرحله به مرحله بکشیم. با این راهنمای گام به گام ساده، به راحتی میتوانید ملکه السا را بکشید.

آموزش نقاشی السا آسان و مرحله به مرحله | آموزش نقاشی کشیدن فروزن

 این قهرمان کارتون “یخ زده” است که در آن السا به عنوان ملکه آرندل معرفی می شود. السا یک هدیه شگفت انگیز دارد، او می تواند برف و یخ ایجاد کند. السا محجوب و گوشه گیر به نظر می رسد، اما در واقع، طوفانی از احساسات در درون او موج می زند. السا ظاهر بسیار زیبایی دارد، او دارای پوست روشن و موهای بلند بلوند است. السا یک لباس بلند آبی زیبا می پوشد.

در این آموزش نقاشی السا آسان ما راحت ترین روش طراحی این شخصیت دوست داشتنی را آموزش میدهیم. در هر مرحله از طراحی دقت کنید و اگر نیاز بود ویدیو را به عقب ببرید. 

بنابراین تمام لوازم هنری خود را بردارید و با آموزش نقاشی السا آسان شروع کنید.

مواد لازم:

مداد
کاغذ
پاک کن
لوازم رنگ آمیزی
زمان مورد نیاز: 30 دقیقه

آموزش نقاشی السا آسان (فروزن 2)

ویدیوی آموزشی «چگونه السا را بکشیم» برای شما مناسب است!

 در این ویدیو به شما نشان خواهیم داد که چگونه السا از فروزن را بکشید. ما شما را با این ویدیوی آموزشی گام به گام راهنمایی می‌کنیم و به شما نشان می‌دهیم که چگونه السا را بکشید، و شما می‌توانید با سرعت خود پیش بروید، بدون نیاز به عجله! این ویدئو راهی ساده و آسان برای انجام یک پروژه هنری سرگرم کننده برای بچه ها است. پس بیاید و با ما نقاشی کنید. اگر سوالی دارید فقط در نظرات زیر بنویسید. یا اگر ایده‌ای در مورد کاری که می‌خواهید در آینده انجام دهیم دارید می توانید با ما در ارتباط بگذارید.

آموزش نقاشی ملکه آنا (فروزن 2)

برای یادگیری نحوه ترسیم آنا، خواهر السا ملکه برفی از فیلم یخ زده دیزنی، از ویدیو و دستورالعمل های نقاشی گام به گام بالا استفاده کنید. 

مقدمه: با یک طرح مداد شروع کنید. در مراحل اولیه، خیلی محکم فشار ندهید. از حرکات سبک و صاف برای طراحی استفاده کنید.

مرحله 1: با کشیدن یک دایره در نزدیکی نیمه بالای صفحه شروع کنید. این راهنمای قسمت بالای سر آنا خواهد بود. لازم نیست دایره کامل باشد. این فقط یک راهنما است.

مرحله 2: زیر دایره، کمانی شبیه حرف U را به عنوان راهنمای قسمت پایین سر آنا یا فک و چانه بکشید. هر دو شکل ترکیبی راهنمای سر این شخصیت فروزن را تشکیل می دهند.

مرحله 3: دو خط بلند و منحنی زیر سر آنا به عنوان راهنما برای گردن و شانه ها بکشید. خطوط را خیلی از هم دور نکشید وگرنه شانه های پهنی به نظر می رسد.

در ادامه همراه فیلم باقی مراحل را با دقت انجام دهید…

آموزش نقاشی السا و آنا (فروزن 2)
خلاصه فروزن 2

داستان فروزن 2 از اینجا شروع میشود که یک شب، السا صدای مرموزی را می شنود که او را صدا می کند. او آن را دنبال می کند و ناخواسته ارواح اصلی را بیدار می کند و همه افراد پادشاهی را مجبور به تخلیه می کند.  السا، انا، اولاف، کریستوف و سون صدای مرموز را دنبال می کنند و به جنگل طلسم شده می روند. آنها با روحهای طبیعت آشنا می شوند.

السا، آنا و اولاف به سمت شمال ادامه می دهند و کریستوف و سون را پشت سر می گذارند. آنها کشتی غرق شده والدینشان و نقشه ای با مسیر آهتوهالان پیدا می کنند، رودخانه ای افسانه ای که گفته می شود گذشته را توضیح می دهد.  السا متوجه می شود که صدایی که او را صدا می کند، خاطره ایدونای جوان است. قدرت های او هدیه ای از طبیعت است به دلیل فداکاری ایدونا و نجات آگنار، و السا روح پنجم است. 

 آنا پیشنهاد ازدواج کریستوف را می پذیرد. السا توضیح می دهد که او و آنا پل بین مردم و ارواح جادویی هستند. سپس آنا ملکه آرندل می شود. السا محافظ جنگل طلسم شده می شود که از زمان برقراری صلح از آرندل دیدن می کند.

آموزش نقاشی السا آسان (فروزن 1)

انیمیشن یخ زده دیزنی از زمان اولین نمایش خود در سال 2013، قلب والدین و کودکان را در سراسر جهان به دست آورده است. از آن زمان به بعد در نمایش‌های صحنه‌ای، موزیکال، اجراهای یخی، فیلم‌های داستانی و دنباله‌ای انیمیشن اقتباس شده است.

داستان Frozen از افسانه هانس کریستین اندرسن به نام ملکه برفی/ الهام گرفته شده است. خواهر آنا، السا، دارای قدرت جادویی بر روی یخ و برف است. با این حال، پس از اینکه قدرت های او به آنا آسیب رساند، السا خواهرش را دور می کند.

پس از تاج گذاری السا به عنوان ملکه، قدرت های او آشکار می شود و به او لقب هیولا می دهند. او یک قصر یخی در کوه می سازد تا بتواند در تنهایی زندگی کند.

با این حال، او ناخودآگاه زمستان ابدی را در زمین آزاد می کند. هنگامی که خواهرش آنا قصد دارد او را پیدا کند، آنها با هم متوجه می شوند که عشق واقعی راز کنترل قدرت های اوست.

بیش از 500 آموزش نقاشی

همه در برنامه آموزش نقاشی ، کاملا رایگان و بدون نیاز به اینترنت

آموزش نقاشی السا آسان (فروزن 1)
نمایش ویدیو درباره آموزش نقاشی السا آسان
آموزش طراحی شخصیتهای کارتونی

طراحی آسان در برنامه آموزش نقاشی آسان

2 دیدگاه دربارهٔ «آموزش نقاشی السا آسان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
error:
Scroll to Top