انیمیشن رزیدنت اویل جزیره مرگ دوبله فارسی

خلاصه داستان: (تماشای رزیدنت اویل جزیره مرگ برای افراد زیر 15 سال توصیه نمیشود)

در سال 1998، با شروع حادثه راکون سیتی، شرکت آمبرلا یک شرکت نظامی خصوصی را برای کمک به تخلیه مدیران عالی رتبه آمبرلا و مقامات دولتی استخدام می کند. اما اکثریت توسط زامبی ها گاز گرفته می شوند. اعضای زنده‌مانده جی‌جی و دیلن بلیک با دفتر مرکزی تماس می‌گیرند تا مراقبت‌های پزشکی دریافت کنند، اما به آنها گفته می‌شود که رفقای خود را قرنطینه کرده، بعداً بکشند، جی‌جی شوکه‌ میشود و دیلن خشمگین شوند. این زوج با هم بحث می کنند تا اینکه سربازان آلوده به آنها حمله می کنند و جی جی را گاز می گیرند. دیلن ناامید متعاقبا او را می کشد.

در سال 2015، لئون اس. کندی، مأمور بخش عملیات امنیتی (DSO) سانفرانسیسکو، کالیفرنیا و اینگرید هانیگان، مامور پشتیبانی عملیات میدانی (FOS) مأموریت دارند تا دکتر آنتونیو تیلور، محقق و مهندس روباتیک دارپا را به دلیل فروش اطلاعات طبقه بندی شده به خارجی ها بازداشت کنند. در طول جلسه توجیهی، لئون متوجه می شود که تیلور آخرین بار در حالی که توسط یک اداره پلیس سانفرانسیسکو S.W.A.T تحت تعقیب بود توسط یک گروه ناشناس ربوده شده است. تیم لئون سعی می کند آدم ربایان را رهگیری کند، اما توسط ماریا گومز، جنایتکاری که از آخرین رویارویی آنها در سال قبل جان سالم به در برد، ناکام می ماند. پس از آلوده شدن مرموز به سویه پیشرفته ویروس تی جان خود را از دست دادند و با آثار سوزنی روی بدنشان پیدا شدند. کریس به دیدار جیل ولنتاین می رود، به این امید که او را از شرکت در عملیات به دلیل زمان تحت کنترل ذهن آلبرت وسکر بازدارد، اما او قبول نمی کند.

کریس و جیل با ربکا و خواهر کریس، کلر ردفیلد ملاقات می‌کنند تا در مورد یافته‌های خود صحبت کنند، که در طی آن کلر نشان می‌دهد که او یک اورکا را کشف کرده است.

کارگردان
ایچیرو هاسومی
نویسنده
ماکوتو فوکامی
ستاره ها
متیو مرسر_نیکول تامپکینز_کوین دورمن

رزیدنت اویل جزیره مرگ

رزیدنت اویل: جزیره مرگ

اپرا

(دانلود قانونی با کیفیتهای مختلف)

رزیدنت اویل جزیره مرگ

رزیدنت اویل: جزیره مرگ

سورن فیلم

(دانلود قانونی با کیفیتهای مختلف)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
error:
Scroll to Top