فیلم مولان دوبله فارسی

خلاصه فیلم مولان:

در امپراتوری چین، مولان دختری ماجراجو و فعال است که باعث ناامیدی والدینش ژو و لی شد، که امیدوارند روزی او با یک شوهر خوب ازدواج کند. به عنوان یک زن جوان، مولان قرار است با یک خواستگار ملاقات کند تا آمادگی خود را به عنوان یک همسر آینده نشان دهد. مولان، سعی می‌کند تا در مقابل خواستگار چای بریزد، اما عنکبوت، خواهر کوچک‌تر اولی، شیو را می‌ترساند، و به طور تصادفی باعث یک اتفاق ناگوار می‌شود که قوری را خراب می‌کند، و باعث می‌شود که خواستگار او را در مقابل خانواده‌اش مایه شرمساری خطاب کند.

در شمال، یک پاسگاه امپراتوری توسط رزمندگان به رهبری بوری خان مورد هجوم قرار می گیرد. آنها توسط جادوگر Xianniang، که با استفاده از جادوی خود به عنوان یک سرباز بازمانده ظاهر شده و حمله را به امپراتور چین گزارش می دهد، کمک می شوند. او سپس فرمان اجباری را صادر می کند که به هر خانواده دستور می دهد تا یک نفر را برای مبارزه با نیروهای خان کمک کند.

سربازان امپراتوری برای جذب نیرو به دهکده مولان می‌رسند و ژو مجبور می‌شود به دلیل اینکه پسری ندارد، خدمت خود را تعهد کند، و بلافاصله به دلیل پای فلج خود جلوی چشمان سربازان می‌افتد. مولان با درک اینکه پدرش شانسی برای زنده ماندن ندارد، با زره، اسب و شمشیر خود فرار می کند تا به جای او بپیوندد. مولان به کمپ آموزشی می رسد که توسط فرمانده تونگ، رفیق قدیمی ژو اداره می شود. او در کنار ده‌ها سرباز بی‌تجربه دیگر، بدون افشای هویت واقعی‌اش، در نهایت به یک سرباز آموزش دیده زیر نظر او تبدیل می‌شود.

کارگردان
نیکی کارو
نویسندگان
ریک جافا_آماندا سیلور_لورن هاینک
ستاره ها
لیو یفی_دونی ین_گانگ لی

فیلم مولان دوبله فارسی

مولان

سورن فیلم

(دانلود قانونی با کیفیتهای مختلف)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
error:
Scroll to Top