کارتون مولان ۲ دوبله فارسی

خلاصه انیمیشن مولان ۲:

شانگ و مولان در حالی که برای عروسی خود آماده می شوند، ناگهان به یک ماموریت مخفی فرستاده می شوند. موشو شروع به مداخله می کند و حمله غافلگیرانه مغول ها نیز کمکی نمی کند.

کارگردانان
دارل رونی_لین ساوترلند
نویسندگان
مایکل لوکر_کریس پارکر_راجر اس.اچ. شولمن
ستاره ها
مینگ ناون_بی دی ونگ_مارک موسلی

مولان ۲

مولان ۲

تصویر دنیای هنر

(دانلود قانونی با کیفیتهای مختلف)

قسمتی از داستان مولان 2

یک ماه پس از اتفاقات مولان 1، موشو از وضعیت خود به عنوان یک روح نگهبان لذت می برد. ژنرال شانگ از مولان خواستگاری می کند و او با خوشحالی می پذیرد. موشو در ابتدا از نامزدی هیجان زده می شود، تا اینکه اجداد به او اطلاع می دهند که اگر مولان با شانگ ازدواج کند، موشو شغل خود را از دست خواهد داد. امپراتور مولان و شانگ را می خواند و آنها را از خطری که مغول ها برای چین ایجاد می کنند مطلع می کند. برای مخالفت با آنها، امپراتور قصد دارد با ایجاد اتحاد با پادشاهی کوی گونگ، چین را تقویت کند و ترتیب ازدواج سه دخترش، پرنسس تینگ تینگ، می و سو را با شاهزاده های کوی گونگ بدهد و مولان و شانگ را منصوب می کند. برای محافظت از آنها در سفر اگرچه مولان از ایده ازدواج منظم ناراحت است، اما با این مأموریت موافقت می کند.

مولان و شانگ به همراه یائو، لینگ و چین پو به همراه شاهزاده خانم ها به سمت کوی گونگ حرکت میکنند. موشو برای خرابکاری رابطه آنها تلاش می کند. تلاش های موشو برای ایجاد مشکل برای مولان و شانگ نتیجه معکوس می دهد و او ناخواسته کالسکه شاهزاده خانم را نابود می کند. مولان و شانگ که اکنون مجبور به سفر پیاده هستند…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
error:
Scroll to Top